Gå til innhold

Hun går, for faen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skravlete, men måtte bare si det. Hun kan gå!!! Hun er så steintøff at det er ikke til å tro. ELSKLINGEN min. :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurrahurra, *skravleskravle*.

Skrevet

Så kult, gratulerer - hun er like tøff som sin mor, og like smart - du veit hun gjør det bare for å få trimma deg litt, så du skal løpe sekstimetern hele sommeren gjennom?

Skrevet

Ehhh...noe spesielt som har "bremset" henne eil?

-eller går hun sånn vanlig etter sin alder, som jeg ikke har peil på?

Skrevet

Hehe... Ja, hun er smart, det skal hun ha. Det var lurt av henne å tenke på mora si, som trodde hun ikke skulle få trimmet da den "elskede" trimsykkelen står igjen i leiligheten i Bergen. Snille lille gullet mitt, nå får jeg melkesyre i låra likevel. :-) Ikke noe spesielt som har bremset henne, hun er helt i rute, skulle jeg tro. Men for en førstegangsmor er både hikking, fjerting, klapping i hender og gåing like fantastisk. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...