--arkin-- Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 da må han ta en av våres uke sammen. det vil si at vi får bare en uke sammen istedenfor 2. og den uka jobber jeg og jenta har fri fra barnehagen, så da er jo han nødt til å den uka fri.. jeg jobber hver dag, så det blir jo ingen felles ferie??
Carnivale Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Det hadde jeg syntes var veldig egoistisk av ham.
BettyBoob Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 ville vel synes at det var litt leit jeg da.
Northernlights Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Det hadde ikke mannen min gjort,nei. Uten min innblanding. Jeg ville reist som familie heller. Men,jeg har vært på ferie i Norge uten mann. Så jeg kan ikke si at det er galt at man velger å dra alene, om omstendighetene tilsier det. Hurratur for mannen min med en gjeng single, det hadde jeg ikke likt. For å si det sånn. Men som sagt, veldig uaktuell tanke for meg. Min gubbe vil helst være sammen med oss..
..idyll Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Ikke snakk om. Det kunne han gjort en annen uke enn familiens ferie =) Har ellers ingen betenkligheter med å sende han til Hellas en uke alene.
--arkin-- Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2007 jeg har sagt at han får velge selv, og hva han synes er viktigst.. men har bestillt turen nå,så det vel egentlig det samme..
--arkin-- Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2007 men han får ikke mere fri fra jobben.. det hadde ikke gjort meg noe at han skal reise, men det at han tar bort en uke fra våres ferie, og den ene uka vi har sammen skal jeg jobbe hver dag...
Northernlights Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Da vil jeg ganske kaldt og kjølig si at det er noe riv ruskende galt med prioriteringen hans.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 11. juni 2007 #10 Skrevet 11. juni 2007 Igrunnen rart at han vil dette i det hele tatt-rar tankegang spør du meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå