AE❤️ Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Jeg mener ganske så sikkert at jeg har hørt at man kan gå i fødsel uten at hodet er festet, men i dag så sa lagen min at det kunne man ikke!! Ble ganske så paff, gadd ikke begynne og diskutere med legen liksom, men det er jeg egentlig ganske sikker på at man kan..( skal sies at legen ikke er veldig dreven i sv.skap/fødselslære..) Legen min mener at hodet er festet, mens en annen lege mener at det ikke er det! Ligger godt ned i bekkenet hvertfall.. Noen som vet om man kan gå i fødsel med "ufestet" hode??
AnnCoglillepinky=) Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Rart.. De med sete eller tverrleie da? Får ikke de aldri begynt fødselen de da? Er ofte på fleregangsfødende at det ikke fester seg. Da mamma fikk lillebroren min festa ikke hodet seg...
AE❤️ Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 Det med sete/tverrleie tenkte jeg ikke på en gang Er førstegangsfødende da? Fester hodet "alltid" seg på førstegangsfødende før fødselen tro??
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 For en dustelege! Lurer på hva annet tull han serverer folk...er jo direkte farlig å komme med ren løyn!!! Fødselen kan begynne uten at hodet er festet, selv om babyen er i "hodeleie" og en er førstegangsfødende...det som er viktig å huske på at hvis vannet går så skal en legge seg ned for å unngå at navlestrengen eventuelt surrer seg rundt halsen på babyen.
mammamammamammamor Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 hallo? di sier jo at viss vannet går før hodet er festa så mp du legge deg ned. hvorfor hadde di sagt det viss ikke det var mulig at vannet gikk før hodet ble festa? ville strengt takk bare gått te jordmor viss eg va deg, sånne ting bør egentlig en lege vite
Bea har snart 4 barn? Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Eg har født tre ganga og aldri hatt festet hode noen gang.men de er no komt.............................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå