Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det farlig å bade ute nå? Har igjen 2 uker til term. Er jo så varmt!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det skal ikke være farlig nei.

jeg er litt forsiktig nå som jeg tror slimproppen har gått, men bare du er nøye med å skifte til tørt raskt og vasker deg godt når du kommer hjem, skal du kunne bade helt til vannet går, (så lenge du ikke går rundt med åpning da, da er jeg ikke sikkker)

Skrevet

ok...tror ikke slimproppen har gått. Det skulle jeg vel ha merker...takk for svar!!!!

Skrevet

Ja man kan det, men igår badet jeg og idag kjenner jeg at jeg begynner å få urinveisinfeksjon for tredje gang i dette svangerskapet. Er i min 37.uke da og håper det går over av segselv, knasker tranebær tabletter nå!

Skrevet

Jeg vasser opptil lårene, jeg. Har bare 10 dager til termin. Det er ikke alltid man merker at slimproppen går, siden den kan løsne litt og litt, så jeg vil være på den sikre siden.

Skrevet

Pass på! Hvis du har åpning skal du IKKE bade!

Skrevet

Hvordan vet man at man har åpning da? Må bli undersøkt av lege el jordmor da....

Skrevet

Slimproppen min har gått og jeg er 7 dager over termin. Ringte føden og de sa "bad så mye du orker". Men hvis vannet går må du komme deg opp... da skal du jo ringe føden og komme inn til kontroll uansett da. Så nytt vannet du!!

Skrevet

At slimproppen har gått spiller ingen rolle, det er bare å bade så lenge ikke fostervannet har gått.

Skrevet

B ad i vei skal litt til å få vann helt opp i skjeden uansett, og har avnnet gått og du har åpning er det vel ikke så lurt he he... ikke offentlig boblebad...men bad og kjøl dere ned jenter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...