Gå til innhold

tror "attpåklatt" blir bokser jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

snille,rolige,søte lille snuppen min har sovet lenge...mamma skal ta opp denne lille,smilende godklompen..men hva får hun??

jo,en solid høyre ;o) en kilevink som kjentes...han hadde en treleke i hånda,med rangle i.den satte han rett i brilleglasset mitt,så det singla i glass..he he...så nå ser jeg ikke en dritt.har krabba på 4 for å se glass på gulvet,og i senga.men ser ikke =0)) denne karen er kanskje treg og sen av seg,men styrke har han ja.....=) å ungene blir vel fornøyde.for nå ser jeg ikke rotet,hahaha ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he, ler så jeg triller her. Enn å slå mamman sin da. Snakk om utakknemlighet ;-)))

Skrevet

Det er vel det som kalles en fulltreffer! Kanskje godklompen er klar for et større raid og ikke vil at mammaen skal se hvilket:-) Det at han er sen er vel kanskje ekstra lading av batteriene, he, he. Sent er nå relativt. Mine unger har vært alt fra a til å. Klompen din er jo tidlig hva boksetrening angår...

Men du har en fordel uten briller. Det er jo ikke bare ungene dine som slipper at du ser rotet. Tenk på så avslappende det er å ikke se det og slipper å mase på dem! Kanskje dette er din lykkedag:-) upraktisk uten briller i lengden. Håper du ordner deg eller at du har noen ekstra liggennde...

Skrevet

å jada,ble en fulltreffer...hull i ene glasset,så jeg ser ganske luftig og lett,hehe.

har ingen nye,eller gamle liggende.men nå må jeg få ny optikersjekk =0) da kan det jo hende det blir linser...skal bli vanskelig å ødelegge di tenker jeg.

men kjenner hodepina allerede.myser jo for å "se",men det hjelper ikke.så jeg slipper å lukke øya for rot og diverse her.jeg ser det ikke uansett ;o)

å lille boksern har ledd hver gang jeg har sett på han i kveld..er vel rar uten briller =0) utrolig at han fikk det til syns jeg.

Skrevet

En skikkelig Mohammed Ali den der :o)

Det er bare å skjekke gule sider nå for å få tak i en skikkelig trener, jo før jo heller :o)

Håper du finner deg noen fine briller nå da!

Skrevet

han har et enormt slående talent ja ;o)

men tror vi heller får han intresert i en litt mer økonomivennlig sport.kan bli dyrt i lengda når 3 av oss bruker briller,hehe.

bare jeg kommer meg til optiker,så ordner vet resten seg.jentene må ha nye briller først.men selv tenkte jeg å se på nettet på linser =)

Skrevet

Skikkelig fulltreffer det ja...fra å være sutreunger for å lade opp til å slå fra seg, jeg har blåmerke på kinnet etter en svingende sleiv og samboer har dype kloremerker nedover nesen :) hehe...skikkelige rakkarfanter disse smågutta våre ;)

Men han min har nemlig funnet ut at ordet AU er morsomt,og funnet ut hvordan få oss til å si det, og da skoggler han,sååå søt da :)

Linser er å anbefale,både praktisk for å forhindre flere knuste glass,og så sitter de liksom alltid på øyne,slipper å famle etter briller,som også har sånne små fettete søte fingermerker på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...