Luna** Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 når far skal ha sine uker, da blir vel pengene utregnet etter hans lønn? eller ???
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Hei! Det finnes en permisjonskarkulator på www.nav.no under famile og omsorg og så føsdsels og adopsjonspenger. her finner du masse informasjon omkring permisjonspengene.
Raych Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Ja, men med samme dekningsgrad som hos deg (100% eller 80% lønn).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå