Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Herregud altså, at det går an å være så irriterende!!! Er noen unger nede ved lekeplassen som har fått det for seg at de kan spille gitar og synge, men herregud da,- trenger ikke synge den samme sangen om og om igjen og attpåtil synge FEIL!!! Heter faen meg ikke SHÆRLIGHET!!!!!!! Og nå har de begynt med engelske sanger, og det ENESTE de kan er Isn't she lovely, isn't she beautiful,- og da mener jeg det ENESTE: Isn't she lovely, isn't she beautiful, isn't she lovely, isn't she beautiful, isn't she lovely, isn't she beautiful, isn't she lovely, isn't she beautiful, isn't she lovely, isn't she beautiful, isn't she lovely, isn't she beautiful, isn't she lovely, isn't she beautiful....faen, nå begynner de på shærlighetssangen igjen!!!!!!!!!!!:-/ Og nei, det hjelper ikke stenge alle vinduer og dører, og ikke kan jeg dra noe sted siden jeg har barn,- barn jeg skal avle opp til å enten kunne synge dritbra og veldig variert eller barn som IKKE finner på å plage naboene sine på denne måten!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Er det rart det er krig her i verden, når man skal irritere seg over slike småting?
Ikkelektuell Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Ha ha ha, skjønner deg godt jeg!! *knegg*
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Jeg forstår at det er irriterende med alt ståket, men synes også at det er litt rørende at de sitter og synger om kjærlighet. Sukk.
Pimienta Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Hahaha, kanskje det var min unge? Han liker veeeldig godt å synge den samme sangen omogomogomogom igjen. ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Næmen!! Har du virkelig allerede glemt hvordan det var å være barn? Da har du blitt gammel, jenta mi..........
Serial mom Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Erklær krig med vannballonger! Er jo en grunn til at ungene sitter på lekeplassen,og ikke hjemme!(mora dems er antagelig veldig fornøyd der hun sitter hjemme,i freden og roen,UTEN den sure gitarklimpringa,hi-hi!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå