Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Selv hos kranglere sitter vel smilet løsere nå om dagen? Aaaaaaaahhhhhhhh det er deilig med sommer, bare smiler jeg :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Jeg skulle ønske jeg hadde det som deg men mitt liv er ødelagt og jeg skulle heller ønske at jeg ikke var her og opplevde disse junidagene.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Kjære deg, det var trist. Jeg håper du har noen du kan snakke med og få hjelp av. Beklager innlegget, jeg tenkte ikke at ikke alle har det like bra som jeg.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Det går helt fint. Andre trenger ikke å ha det forferdelig bare fordi jeg har det sånn. Det er nydelige dager, skulle bare ønske jeg også kunne nyte dem. Ha en flott sommer!
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 JA, nå har det vært hærlig i mange dager.....skya over nå da, men det gjør faktisk ikke noe...hihihiii
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå