Luna** Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 hei. førstegangsfødende og skal skrive permisjonsøknaden, og lurer på noe. den jeg sender til arbeidsgiver, er det den som sendes videre til nav. jeg søker om 100 % i 54 uker. samboer og jeg skal dele. trenger jeg der å skrive hvor mange uker han skal ha? ike det at det er hemmelig, men er det relevant??
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 hei! Ta deg en tur til nav du, der hjelper de deg med å fylle den ut. Inntektsopplysniger kommer fra arbeidsgiver og taes/ettersendes i etterkant. det som er viktig er at dere evt seiner informere dem om at du går ut i jobb og han skal overta permisjone fra den dato til den dato. det er ikke verre enn det. NB! du får ikke 100% i 54 uker det er hvis du velger 80% lønn. det er noen uker kortere hvis du velger 100 % lønn
Luna** Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 ja, er klar over det men 100% og 80 %, men har nok fått solstikk... er bare glad når søknaden havner på skrivebordet til sjefen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå