♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Hvilke uke tok du akupunktur og var det noen grunn til at du fikk disse pillene?? Jeg ønsker også å få litt fart på sakene litt nærmere og kanskje jeg lan prøve det samme dersom man ikke trenger spesial grunn?!?! Hvor mye kostet dette??
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Hei hei. Ingen grunn som helst! sa bare at jeg ville føde så fort som mulig. pillene og alt kostet til sammen 450. kroner. nå håper jeg bare det var verdt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå