Mamma'n til Thias Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Takk for en flott dag på terassen til Nunne! Alltid koselig å få sosialisert seg litt... For dere som kan planlegge litt i forkant - hvilken dag neste uke passer? Selv tar jeg en liten svipptur til London på fredag, hehe... Hva med mandag eller tirsdag?
Mamma'n til Thias Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 Null stress... Jeg er vist litt i tåka - glemte å skrive hjemme hos meg på landet (Gjerdrum)
doffine Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Jeg kommer:-))) Chika er nok i fødsel nå... Hun har rier med 4,5 min mellomrom... fikk to da hun ringte meg nå.. Og magen strammer seg masse... Så nå er hun på vei til føden, så da får vi mer beskjed om litt...
Mamma'n til Thias Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2007 Jeg hørte det!! Håper alt går bra og at hun snart får den lille gutten sin ut!
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 åååååå - eg vil også "heim" til London... Er heilt sjuk av heimlengt, vil drikke masse gode drinkar og henge med venane våre og ete fish 'n chips og Sunday roast *sukk* Men aller mest vil eg berre ha ut denne babyen! Meksikanaren kasta seg på Ikeabussen då han kom heim frå jobb og såg meg ligge i stresslessen i berre trusa og nesten gråte fordi eg var så varm og lei (vi har jo ikkje bil, så det vart Ikeabussen til Slependen for å kjøpe golvvifte på SmartClub) Søtingen!
Turid Laila Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Å så søtt gjort! Snille er de jo disse mennene våre Sitter her å venter på at min skal komme hjem fra jobb jeg.. Han var egentlig ferdig klokken åtte, men i dette været så er det så mye å gjøre! I morgen skal han jobbe fra åtte til åtte stakkars! Jeg er så sulte, men kan jo ikke lage mat og la han spise kald mat heller, så får bare smøre meg med tålmodighet... I morgen kommer lønn og da skal det shoppes! juhu gleder meg altså!!!
Mamma'n til Thias Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. juni 2007 Så utrolig søt han er, da....
doffine Skrevet 11. juni 2007 #10 Skrevet 11. juni 2007 Et artig forslag fra circe:-))) Svogeren hennes skal kjøpe leilighet i tyrkia:-)) Kansje vi skal ha et laaangt engltreff?? Vi drar alle til tyrkia:-)) Tenk så moro:-)))
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #11 Skrevet 11. juni 2007 Eg er med til Tyrkia - supert! Men utan gravidmage - det er ALTFOR varmt!!
Circe Skrevet 11. juni 2007 #12 Skrevet 11. juni 2007 Du skal jo snart føde da Tenkte mer sånn rundt sept/okt
doffine Skrevet 11. juni 2007 #13 Skrevet 11. juni 2007 Tihi.. får håpe at det er jeg som må dra med gravidmage:-))) Har din kjære kommet hjem enda tosofo?? Jeg måtte ta kald klut på panna når jeg kom hjem jeg... dæven å varmt. Og hjalp ikke mindre når jeg ble het av å følge med nyhetene om chika:-)) Hun ble sendt hjem for en times tid av føden, for riene vakke så regelmessige. Skulle så tilbake, så nå sitter jeg å venter på sms her... Og vannet til 77modell gikk for vel tre timer siden.. regner med at hun presser nå.. Dette er en action fylt dag:-) Nå er det angell og tosofo igjen her... komme da bebiser.-))
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #14 Skrevet 11. juni 2007 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Dei har ikkje fleire fuckings golvvifter igjen på SmartClub!!
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #15 Skrevet 11. juni 2007 Kanskje vi blir tre som føder i morgon då? Chika, angell og meg sjølv. Funky med tre babisar med samme bursdag - blir jo STORFEST til eittårsdagen neste sommar
doffine Skrevet 11. juni 2007 #16 Skrevet 11. juni 2007 Tosofo.... KOm til meg, så skal du få låne min... Du kan ha den så lenge du vil...
doffine Skrevet 11. juni 2007 #17 Skrevet 11. juni 2007 Nå får dere få ut bebisene her:-)) Jeg vil bli tante..
Circe Skrevet 11. juni 2007 #18 Skrevet 11. juni 2007 hvor mange tantebarn har du nå egentlig??? Rene JM du hahahahaha
Mamma'n til Thias Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #19 Skrevet 11. juni 2007 Jeg blir også med til Tyrkia... men vent til jeg har fått ut Mathias, da... tosofo - jeg kan kjøre en runde i morgen og se hva jeg kan finne av gulv-vifter om du fortsatt trenger det
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #21 Skrevet 11. juni 2007 Tusen takk! Kanskje dei framleis har på SmartClub på Alnabru, kan jo evt ta turen dit i morgon. Meksikanaren er no SÅÅ innstilt på ei golvvifte i stål, men tippar dei er passe utsolgt over heile fjøla. Men Ninni: Skulle du kome over ei slik bordvifte frå Expert til 149kr så seier vi ikkje nei takk altså (utsolgt i Oslo desverre)
doffine Skrevet 11. juni 2007 #22 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har nå tobias, miriam.. og venter på resten
Circe Skrevet 11. juni 2007 #23 Skrevet 11. juni 2007 hehe jeg vet ihvertfall at det skal bli ett par ferier på tobias på ryen
Mamma'n til Thias Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #24 Skrevet 11. juni 2007 tosofo: sendte deg en PM også, jeg... Jeg skal på Alnabru og hente vogna i morgen. Der er det jo både expert og SmartClub Og deretter skal jeg på roadtrip til Drammen, hehe, så jeg kan godt stoppe innom deg med den.
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 11. juni 2007 #25 Skrevet 11. juni 2007 Nå skal chicka knulle og sove... Dro hjem av egen vilje... dabbet litt av.. Gidder ikke sitte på føden når jeg kan knulle hjemme!!! Jeg vil ha han ut... Og fytti hvor rier gjør vondt!!! HAHA NAtta jenter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå