Gå til innhold

oi! var dette slimproppen eller tegningsblødning eller hva??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte å lure med meg mannen min på en liten kosestund her for noen timer siden..

da vi var ferdige, så var det sørenmeg blodflekker på lakenet!

Ikke mye, bare lyserødt, friskt blod. tre flekker på laken/sengetøy og littegrann som kom på dopapiret etterpå..

etter dette hadde jeg litt "menssmerter" nederst i magen og en del kynnere (men jeg ha rjo alltid kynnere, så jeg tenker lissom ikke såå mye på akkurat de..)

men det har roet seg litt nå etterpå. kan kjenne at hodet på baby jobber seg nedover i bekkenet da, stadig vekk, føler jeg går enda mer bredbeint.. (hodet festet seg for et par uker siden..)

men nå lurer jeg på hva dette var forno da.. har ikke hatt blødninger pga sex før, så jeg antar at dette enten var slimproppen eller tegningsblødning (er det ikke det det heter?)

opplever ikke å slime noe mer nå i etterkant enn før, og etter sex var det jo noe sæd iblandet da, så da er det jo vanskelig å si..

hva tror dere?

flott å vite at ting går fremover her da.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

hihi, jeg er jo så nysgjerrig atte..

Skrevet

Det KAN være et tegn på at noe er i gang, men det kan også bare være en rift i skjeden. Hadde det ikke vært for samleie så ville det har vært tegningsblødning og et sikkert tegn, men i og med dere hadde samleie er det ikke godt å si.. Uansett er samleie bra mot smerter og godt for nervene! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...