AnnCoglillepinky=) Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Utenom at jeg blir litt svimmel av heteslagene er det faktisk ikke så verst Spennende og kjenne at kroppen nærmer seg fødsel...
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 er 36-6 jeg da. har slikket masse d-vi fra sola og føler med overmoden til å ploppe ut trollet i berget ja.
Moi 30 -termin 2.juli Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Uke 37 i dag, og formen har gått i gulvet siste uken. Nå blir jeg trøtt av alt og det verker i bekken, mage, rygg, skuldre og lår. Har også nå begynt å binde en god del vann i varmen. Poppesjuk!!
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Jeg er 36+2 i dag. Merkelig nok er formen bedre enn på lenge. Har slite veldig med at jeg har vært så trøtt utover ettermiddag og kveld, men nå er er lys våken. Ikke fått noe særlif med vann i kroppen heller. Så jeg skal ikke klage
beibiboom Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Jeg er i kjempeform!! Trode for noen uker siden at jeg ikke skulle klare å gå fullt ut på jobb, for jeg var så sliten da. Men det har tatt seg opp igjen, og det er deilig! I dag er jeg litt pumpa av varmen da... Men ellers begrenser plagene seg til litt ryggvondt og at maten presser seg oppover i spiserøret mange timer etter at jeg har spist. Er også sykt tett i nesa, og har vært det i snart ni måneder. Synes det er kejkt å være høygravid jeg, ikke spesielt lei heller.
Danae Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Merker faktisk nå, at jeg er høygravid og fikk 50 % sykemelding denne siste uke på jobb. Skal ikke klager over formen, men opplever en del maserier og nedpress, dette er jo også 3. mann. Slimproppen er og gått i dag igjen (gikk også for tre fire uker siden). Bare to dager igjen på jobb. Det skal bli deiligt, at få tid til at pakke sykehus-bag (har barn i seteleie og får ikke føde hjemme) og gjøre de siste ting ferdige til lillebror kommer....
2store1liten-kanskje en til.. Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Er også i uke 36 og i veldig fin form;-) Ikke vondt noen steder, ikke tungpustet og ikke vann i kroppen. Koser meg ennå, men regner med jeg begynner å bli lei om 2-3 uker... Har begynt å gru-glede meg til fødsel, så merker at terminen kommer nærmere og nærmere. Både skummelt og spennende - mest spennende;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå