Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Vi kommer antakelig til å ha dåp i september/ oktober.. og så plutselig tenkte vi at det hadde vært morsomt å gifte oss samme dag? Har ikke undersøkt om det er praktisk mulig enda.. men hva synes dere? Hadde dere blitt overrasket om dere var invitert i en dåp og så fikk dere et bryllup på kjøpet? hehe
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Hei! en venninne av meg hadde dåp og bryllup på samme dag. det gikk helt fint.
Trolleliten Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Hvordan går dette da? Er ikke bryllup lørdager og dåp søndager? hehe Høres egentlig smart ut for inviterer jo "de samme" begge steder.
Bdancer Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har nettopp blitt invitert til dåp og bryllup samtidig. Greit hvis man har familie som bor et stykke unna.. De feiret forlovelse og dåp til eldstejenta sammen, og nå er det bryllup og dåp til lillebror. De leier et lokale som må være alkoholfritt, og det passer seg jo til dåp.
Bdancer Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 bare snakk med presten/kirken. Det blir visst på en lørdag... for søndag er det vanlig gudstjeneste (+ dåp). Mens lørdag får de bryllup (+ dåp)
Raych Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Venninnen min hadde dåp og bryllup på samme dag (lørdag), men gjestene visste om det da:) Hun angret seg litt på det etterpå for babyen ble jo glemt oppi alt bryllupsstyret. Ble liksom ikke hans dåpsdag lenger, han fikk ingen "egen" dag på en måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå