sirkelkatten Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Blir så oppgitt av å være her at jeg tror meg må melde meg ut av DIB... Synes det er leit at så mange er hysteriske i forhold til hva de kan gjøre med babyer! Nå for tiden er tilgangen til informasjon så enorm med internett - det er positivt med kunnskap, på en annen måte skaper det overhysteriske mødre. Spørsmål som "kan jeg ha babyen min 5 minutter i solen uten solkrem " o.l, ja da syns jeg mammaer burde lære seg å slappe av litt og stole på sin egen intuisjon og vanlig sunt vett! Jeg husker jordmoren min sa jeg skulle holde meg unna disse forumene på internett fordi det skapte unødig engstelse, jeg tror hun har rett.....
Libido- Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Ingen som har lært deg å ta ting med en klype salt da?
Lykkelige pija Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 må jo signere lammi dæ der.. Æ blir gal snart.. hysteriske mødre ut å går. Håpe ikke æ jobbe i barnhagen som ungene til mange av di her mødrene skal gå i eller går i..
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 helt enig, det er helt sykt hysterisk her inne! rister på hodet hver dag av forskjellige innlegg her... synd, men sant!
Libido- Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Alle har jo en eller to ting man er ekstra obs på eller "hysteriske" på. Når 4000 stk sammles en plass og forteller hva de mener er "hysterisk". Ja da blir jo alt det. Derfor skal man heller ikke henge seg opp i alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå