Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Vi kommer antakelig til å ha dåp i september/ oktober.. og så plutselig tenkte vi at det hadde vært morsomt å gifte oss samme dag? Har ikke undersøkt om det er praktisk mulig enda.. men hva synes dere? Hadde dere blitt overrasket om dere var invitert i en dåp og så fikk dere et bryllup på kjøpet? hehe
Babyfacepsycho Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Vi skal også ha dåp/bryllup. =) Synes det er en grei måte og gjøre det på vi. Hvis dere likevell har tenkt dere og gifte dere så er det jo like greit og gjøre det samtidlig. (jeg synes hvertfall det er "bedre" enn og først ha dåp og så kanske ha dåp et par mnd etterpå. Bedre (lettere) og ha det sammen da) Men gjør det dere føler er rett for dere så blir det nok bra. :-D
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 vi har også tenkt litt på dette, men hvet ikke helt hvotdan vi skal gjøre det... folk komme jo sikkert til å lure på hvorfor de er inviterte i dåpen til vår kommende baby;P hehe... noen tips??? tire
Babyfacepsycho Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Må det være hemmelig da? Er jo ganske vanskelig og holde det hemmelig etter at invitasjonene er sendt ut uansett. For dåp er på søndager til vanlig, men når man skal ha dåp og bryllup kombinert så blir det en lørdag. Da skjønner jo de fleste hintet uansett. =) Kan dere ikke bare gjøre det hemmelig frem til invitasjonene er sendt ut da? Det skal vi gjøre. Vi skal sende ut litt spesielle invitasjoner også. Skal lage en video med bilder og musikk. Der vi begynner med bilder av vesla og tekst om at dem er invitert til dåp, for så og gå over på bilder av meg og min kjære og så helt plutselig overaske med at dem også er bedt i bryllupet vårt. =) Gleder meg til og få tillbakemelding fra folk når dem har sett den videon. Hehe. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå