Gå til innhold

Alle fortelle om sine erfaringer? fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har født en gang før.. ble oppdaget svangerskapsforgitning ved termin. og ble sendt til sykehus.. og satt i gang. 1 dag med kateter. noen jeg synes var litt ubehagelig å sette inn og modningpiller dagen etter, vannet mitt gikk kl 7 på morgenen etter og jeg ble satt på prypp fo å få litt fortgang på ting i 12 tiden.

Måtte ha epidural, for å senke blodtrykket.. noen jeg aldri villa ha hatt. den ble satt feil og jeg fikk utrolig ubehag under fødselen..

Smertene gikk bra.. riene bare haglet inn og fra 2 cm og til full åpning på under 1 time.. hele fødselen tokk ca 6 timer

En liten nydelig gutt på 3820 gram og 53 cm var født

han ble lagt inntil puppen og jeg fikk noen sting. lå å koste oss i 1 1/2 time og plutselig.... ser jeg ikke stort jeg blir kjempe redd, og før jeg får snudd meg til min kjære er jeg borte.. fikk kramper og endte opp på insentiv..24 timer

Jeg husker ikke noe av det som skjedde de dagen, sliter veldig med hukomelsen.

det er veldig vanskelig å ikke tenke på det som skjedde sist og være helt rolig for fødselen denne gang.

Jeg tenker mye på hvordan jeg vil reagere hvis jeg hører ordet svangerskapsforgiftnig igjen, redd for å ikke rekke fram, og at noe skal skje med lille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...