lindapia Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Noen tips til flyturen med en vilter liten krabat på fanget? Og hva tar jeg med? Tror jeg får god bruk for reiseseng, men hva med barnestolen? Vi skal til egen leilighet, så det blir nok mange måltider hjemme... Har noen erfaring med sånn barnestol i vanlig stol?
Piipii Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Vi hadde med bærebar dvd spiller til å ha på flyet, det var vår reddende engel hehe. Også hadde vi md tegnesaker, bøker, litt andre småleker som hun likte å leke med. Så flyturen gikk over all forventning:) Vi fikk plass helt forran, og det var supert for da hadde vi god plass både til føttene og at snuppelure kunne sitte å leke på gulvet. Vi hadde med en del frukt og kjeks, og litt forskjellig drikke:) Ikke så mye søtt for da blir den hypre, hehe:) Reiseseng var et must for oss, vi hadde også md en sånn barnestol som man satte fast på bordet. Vi også spiste en del måltider, ihvertfall frokost i leiligheten:) Vi har brukt de stolene en del når vi har vært ute å spist her hjemme, de er kjempe bra syns jeg ihvertfall:) Eller så var det ikke noe stress å la henne sitte i vognen å spise også
lindapia Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2007 Var hun gammel da? Min gutt har ikke begynt å interessere seg for film enda ;P Er rimelig aktiv av seg og vil krabbe, gå og klatre hele dagen Har kjøpt noen nye interessante leker han skal få på flyet, håper det kan redde oss Så blir smokken, kosekaninen og hele pakken også med i håndbagasjen, håååper han greier å sove litt på turen! Jeg har en sånn barnestol til å feste på bordet, men det er bare et vanlig hagebord å spise på, og det vil ikke holde. Vurderer å kjøpe en stol som kan stå på en vanlig stol, det går selvfølgelig ann å spise i vogna, men da vil han ikke nå opp til bordet Det kan bli litt komplisert med middagsmaten, siden han skal spise alt mulig selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå