Dronningen! Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 ... sitte på en nettside og "spekulere" i hva som skjer i forskjellige situasjoner??? Om det være seg dødsfallet til J.W Danielsen, hvilken kjendis som har kjørt på land med båten sin, hvordan mødre som tar livet av barna sine er og ikke minst, det tragiske barnedødsfallet i Moss. Det er stort sett ingen av oss som vet hva som egentlig har skjedd, det vet bare de involverte. Enkelte av dere er ryktespredere/spekulative i deres egen lille verden. Dere lager deres egne historier og teorier slik det passer dere..... Jeg har 1 spørsmål: Har dere noen gang fått høre spekulative/løgn-historier om dere selv, familien eller andre dere er glade i? Det har jeg og det er en forferdelig situasjon å havne i. Stå foran ryktemakere og benekte usannheter (som de har laget selv) er ikke noe man trenger i en vanskelig tid! Ta dere sammen. (Jeg måtte bare få det ut etter en lang dags tenking!)
så var vi 4 Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 jeg har jo tydeligvis gått glipp av denne skandalen, som vanlig.
Maisie Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Nå vet jeg ikke om det har skjedd noe spesielt som har fått deg til å skrive dette innlegget, ettersom jeg nettopp har logget på. Men tror ikke at noen sitter her og spekulerer om sånt bare for å være ekkel. Er vel heller fordi man er nysgjerrig på hva som er hendt og bakgrunnen til div situasjoner (er ikke til å kommer bort fra at vi mennesker er nysgjerrige på andres liv), og å snakke med andre på nettet om det er vel en slags terapi det og. Har selv fått høre løgn om meg (en venninne gikk og fortalte usanne historier om meg bak ryggen min), jeg tok det opp med henne og unngikk henne deretter. Det er ikke noe godt å høre at andre tror stygt om en, uansett hva det er. Men man kan ikke styre hva andre tenker heller.
6Ymamma Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 1 ting hva man tenker...men saken blir helt annet når man forteller det. Det 1 vet, vet INGEN, det 2 vet, vet alle....sier nå jeg... En fjær kan bli til 10 høns.... Så sånne tanker og følelser om sånt som dette temaet bør man ikke diskutere..ikke på nett...huff synes sååå synd på dem
Dronningen! Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2007 (Dette har sammenhenge med barnedødsfallet i Moss, men også andre spkeulasjoner ang. andre ofisielle/private personer) Jeg er helt enig med deg MOlly Mus, MEN.... Det er så utrolig synd at mange her inne ikke bare holder seg til spekulasjoner i sitt eget hode - de setter det på trykk..
Cat.68 Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Kunne ikke ha vært mer enig M1g. Jeg får vondt helt inn i sjelen av hvor ufølsomme og lite gjennomtenkte noen er her inne. De kommer med utsagn og konspirasjonsteorier som er verre en det man finner på de værste sladdermøter.. jeg har fått lære meg at man ikke skal sparke på dem som allerede ligger nede. En lærdom jeg blir lei meg av å se at andre savner!! ((
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Det var mange lite gjennomtenkte kommentarer i innlegget ang. saken i moss. Utrolig smålig av mange her inne.
Dronningen! Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2007 Godt å se at andre tenker det samme:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå