Tornerose venter nr 2. Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Hva gjorde legen da han skulle underrsøke om dere hadde bekkenløsning?
PintSizedDictator Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Min gjorde ingenting, hun bare hørt epå meg når eg beskrev hvor smertene satt og hva som foråsaket dem, når de var værst osv....
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Var hos kiropraktor og ble diagnostisert jeg...hun sjekket bekkenet ved at jeg "gikk" på stedet mens hun holdt på forskjellige punkter i korsrygg/hofte området...Måtte også sitte ytterst på benken og rulle overkroppen fremover mens hun holdt på de samme punktene...Den samme sjekken gjør fysioterapeuten på meg hver gang...Dette fordi jeg som oftest er låst i den ene siden i tillegg, og da kjenner han om bekkenet glir jevnt eller henger på ene eller begge sider...
jua 10.12.05 Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Hei! hvilken type behandling hjelper på bekkelåsingen? Min fysioterapaut sier hun ikke tør gjøre stort med det, er redd hun skal starte fødslen.Har så vondt at jeg nesten ikke klarer å gå og har enda 6 uker igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå