Gå til innhold

Kan noen svare meg litt fort? Bekymra..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg setter meg foran pc'n får jeg en slags "flimring" foran øynene. Akkurat som det blir vanskelig å konsentrere seg om å se. Blir kvalm og kjenner hodepinen komme snikende. Akkurat som et usynlig band strammer til rundt hodet på meg. Enkelte ganger får jeg nesten dotta i ørene og :s Er jo selvfølgelig forsent å ringe legen nå så jeg, men er dette noe ejg bør ringe akutten for? Er alene hjemme med liten gutt på 1 år, blir redd det skal hende noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange får migrene om de sitter foran PC`n for mye.

Kan være det,kanskje?

Skaff deg en annen skjerm. Prøv det.

Er noen som får epileptiske anfall av fks videospill, men de har det ofte fra før,da.

Skrevet

Hvis det kun skjer når du setter deg ned foran PC`n, så ikke gjør det, før du har fått nærmere undersøkelser.

Kan være synet ditt det er noe galt med også.

Skrevet

For det første så synes jeg du skal logge deg av pc'en og skru av tv'en nå - og heller ta deg en tur ut. Ikke bra for øynene å se for mye på skjerm. Hvis det er like ille imorgen når du har hatt laaaang pause så bør du ringe legen - kanskje du trenger terminalbriller.

Skrevet

Kan være du er allergisk mot stråling.merker du dette i nærheten av mobiler også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...