ana baroma Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 jepp:) Iallefall om det ikke er "hovedsoveplassen" vil jeg tro. Vi har bare en nyklippa skumgummi av billugste sort i vogga:)
Mayla;) Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Vil anbefale deg å kjøpe fibermadrass. Skumgummi kan avgi gasser som ikke er bra for de søte små ;o)
Trolleliten Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Skumgummi har jeg hørt at ikke er så bra. Dette med tanke på krybbedød. Du skal visst helst ha en allergifri madrass... fiber eller spring... Den må også være ny, og ikke brukt av andre før. Men, jeg er ingen ekspert... bare hva jeg har hørt... =)
Ikkelektuell Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Skumgummi er ok. Madrassen skal være ren og fast. http://www.lub.no/oslo/lub.nsf/id/39AE5368A39455F1C125719C003DCC5F?OpenDocument
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Det er jo i grunnen litt motstridende da, de anbefaler ikke noen spesielle madrasser, men sier samtidig at den bør være fast og litt hard. Har så langt til gode å finne en skumgummimadrass som er fast og hard ;-)
*panama* med to søte små Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Svane babymadrass anbefales!!!;o) Selges på skeidar og møbelringen hvertfall..Litt dyr,men verdt det!
Fia tobarnsmor Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har nyinnkjøpt skumgummimadrass (klippet til selv) og en overmadrass kjøpt på Jysk. Har pakket madrassen inn i tisselaken, og har vanlig laken over overmadrassen. Babyen kommer ikke til å ligge veldig mye der om gangen, har ingen betenkeligheter med det. Har hørt at disse gassene som kan være farlig, oppstår hvis skumgummien kommer i kontakt med urin, men det vil den jo ikke gjøre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå