Gå til innhold

fikk sjokk nå, er glad jeg satt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg leverte inn selvangivelsen, så hadde jeg krysset av at jeg ville ha melding på mobilen, når den var klar..

og det fikk jeg nå...og jeg er så glad...tilsammen så får vi igjen mange ti talls tusen, og jeg som trodde vi bare fikk nok til 5 favner ved...hehe....

så dette er en strålende da....jippi...

+ at jeg har gjort reint huset, for har slurvet de siste ukene,pga lesing til eksamen...så nå er det bare å slappe av....deilig.......

andre som har fått melding???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh... hvor kunne man krysse av for sånt? Dæng, jeg og vil vite!!! Siden det er skralt med feriepenger her i gården i år av div. årsaker, så er ferieturen vår veldig avhengig av hvor mye vi får igjen...

ps: dere slipper altså å bekymre dere for fyringa til vinters? hehe :)

Skrevet

Gratulerer =)

Sånne overraskelser er toppen,ja!

Skrevet

Bare gå inn på www.skatteetaten.no og så på se skatteoppgjøret eller noe sånt, der er ihvertfall ett sted man kan krysse av for om man vil ha melding på sms når skatteoppgjøret er klart.

Skrevet

Så deilig da, grattis. Nei jeg har ikke fått noe, men leverte på nett og kryssa ikke av på noen sms-greier. Men går det ann å sjekke det på nettet tro?? Skal inn å sjekke nå...

Skrevet

jeg gikk inn på norge.no, og videre derfra så kom jeg inn, men må ha pin kodene, men de skal en jo ha på selvangivelsen....

åja...nå er jeg så glad.....

Skrevet

Ååååå, det går ann, men jeg har ikke kodene, og selvangivelsen er hjemme hos mamma..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...