Gjest Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Storebror har visst fått dette... :-( Noen med gode tips? Han har fått penecilin siden i går (trodde da det bare var halsbetennelse) Hvor lenge henger det i? Han er 2,5 år.
Cat.68 Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Eldste jenta mi har hatt det, men hun var egentlig ikke særlig plaget av det. Hun fikk penecilin og hun var tilbake på skolen etter 10 dager som var karantene tiden.
♥Prinzessin♥ Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Jeg hadde det selv, det er den eneste erfaringen jeg har med det. Barn takler det tydeligvis mye bedre enn voksne, for jeg fikk det da jeg var 17 og måtte til sykehuset i ambulanse. Jeg lå på intensiven i ett døgn og resten av sykehusoppholdet varte i 10 dager. Var dehydrert og måtte få intravenøst, hadde lungebetennelse og øyebetennelse som tilleggskomplikasjon. Det var en gøy påske, for å si det sånn. :-)
piano♫ Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har ingen erfaring med det, men kan jo hjelpe deg å dytte. Ønsker samtidig gutten din god bedring - ikke noe gøy når de små er syke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå