Sentralstøvsugeren Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 "stakkar" deg......det er driiiiiit vondt! Fyll opp med paraset og legg deg forran Tv'n:)
*Rutletutt* Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Uff, ja - det er VONDT! Håper du snart blir bedre. *Trøsteklem*
Northernlights Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 HUSK: IKKE skyll munnen!! Det må være en sånn blod"clot" over såret, ellers kan du få dry socket, og det er så vondt at jeg kan ikke engang beskrive det!! Ta smertestillende så ofte du kan, og prøv å sove litt.
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Huffda:( Jeg har tatt 3 og har 1 igjen:) Ene måtte opereres ut og det var ikke godt...sydde 8 sting... Ta en paracet og en ibux, det funker bra. (om du ikke har paralgin da)
schnuppi Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Jeg også har trekt visdomstann i dag.. Gjør ikke så vondt enda..men blir vel verre til kvelden:( Fikk ikke paralgin,han sa jeg bare skulle ta paracet.Men om det var skikkelig ille i morgen,kunne jeg ringe å få resept på det.Akkurat nå sitter jeg med ispose utenpå for å få ned hevelsen..hehe. Men skal på jobb i morgen...og det spørs om jeg klarer det da?! sjefen vet jeg skulle trekke den tanna..men jeg tenkte ikke på å si at jeg kanskje må bli hjemme i morgen.Kan man få sykmelding for det forresten? (jeg er vikar)
rampetrollet Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Du kan få sykmeld om du har en fysisk tung jobb men mye løfting og bøying. Jeg fikk det, -men hadde betennelse både før og etter trekking så han anbefalte meg å gjøre det. 1 gang gjorde jeg det ikke, og fikk svi med skikkelig betennelse og kur, -andre gangen hørte jeg på tannlegen og slapp heldigvis litt billigere unna... God bedring!
tonebf Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2007 takk takk.... spist masse paracet og tven er på.... prøver og ikke skylle munnen men er ikke lett for har så blodsmak i munnen så vil helst drikke hele tiden... usj!
*Kleopatra Skrevet 11. juni 2007 #9 Skrevet 11. juni 2007 Stakkars! Jeg har også trekt ene visdomsjekselen, men jeg slapp billig unna. Synes ikke det var vondt i det hele tatt. Spiste og drakk som vanlig etter 2 timer. Men den blodsmaken i munnen var selvfølgelig ubehagelig. Håper du blir raskt bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå