Gå til innhold

Til dere som har fylt ut foreldrepengerskjemaet???? Hjeeelp:) ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal man ha med når man leverer???? i tillegg til skjemaet tenker jeg på???? lønnslipper el lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sendte med kopier av et par lønnsslipper og en attest fra lege:) Det tror jeg skal holde.. har iallefall snakket med NAV, og alt var i orden der:)

Skrevet

Tuuusen takk for svar:) hvor mange slipper sendte du med? må man sende seks av ti siste?

Skrevet

Jeg leverte søknaden personlig i dag jeg, slik at jeg fikk spurt hva de måtte ha. Jeg er sykmeldt, så da trenger de ikke noe siden de har meg i systemet allerede. Og fra barnefar trengs det heller ikke noe før en måned før han går ut i permisjon - i vårt tilfelle ikke før til våren..

Du tar med så mange lønnslipper du har hvis du har varierende lønn så de får regnet snitt. Hvis du mangler dem, kan du evt ta med kontoutskrift eller rett og slett ligningen din =)

De trenger også skattekort og bevis for termindato. Det kan være en attest fra lege eller kopi av ul-skjema eller kopi av helsekortet.

Skrevet

Hei!

Ikke lenge siden jeg leverte dette også, vanskelig skal det være!!!

Man bør levere en lønnslipp for deg og en for far, fra feks forrige mnd. Om man ikke har det tilgjengelig kan man ta kopi av selvangivelsen til begge.

I tillegg skal man levere med en bekreftelse på at du er gravid og når du har termin fra legen din.

Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...