Gå til innhold

dere med bæresjalerfaring..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal småen ligge med hodet så bøyd? Haka blir jo trykt ned i brystkassa ser det ut som. Ser ikke så behagligt ut liksom.. men han sover jo så så veldig ille kan det ikke være.

Skal det være slik, eller legger jeg han i helt feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket sjal har du da?

Skrevet

tror det er det som heter ringslynge...

Skrevet

Ok, har ikke prøvd det, men det er jo meningen at de skal ligge litt "krønsjet" sammen da, sånn som i livmoren, så om han sover så er det ingen grunn til bekymring, han hadde ikke sovet om han ikke lå godt ;-)

Skrevet

"krønsjet" var rette ordet;) hehe

 

Ja han sover så da antar jeg at han har det godt;) Har til og med sovet over mattiden sin, noe man som regel kan stille klokka etter, så da har han det nok veldig godt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...