Gå til innhold

Baby på stranden


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg ta med meg tulla på stranda? hun er 7 måneder snart. Kan hun bade?

var kanskje rart spørsmål, men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde med min på 7 mnd i går. Han leka seg under parasollen og sprellet med bare tær:) Vi dyppa tærne litt i sjøen og, men bada ikke da. Så du kan vel ta henne med på stranda. Pass på at hun får skygge, så...

Skrevet

Jeg var på stranda med snuppa i går, og hun storkoste seg! Hun er akkurat blitt 9 mnd.

 

Vi har på UV darakt og gos solhatt + prøver å finne et sted med litt skygge (f.eks under et tre). Har UV telt dersom vi ikke finner skygge.

 

Jenta mi var uti vannet hun, men bare i strandkanten.

Skrevet

Min er 8mnd og hs sa til meg at han kunne bade. Selvfølgelig se ann tempen i vannet da. :)

Småen dyppa seg litt i går han. Det var stas. :D

Skrevet

takk:) altså, jeg vet jo det er greit å dra på stranden, men var mest badinga jeg er usikker på. Badet selv i går, og det var ikke kaldt i det hele tatt, og jeg er ganske pinglete hehe Søstra ville ikke bade i hellas engang, men koste seg i går.

Skrevet

Vi var på stranden i går med Snuskerusken på 2,5 år og Snulla på 2 uker.

 

Går helt fint det..

 

Og ja om hun er 7 mnd. kan hun sikkert bade.. Ikke sikkert hun vil like det, er jo litt kaldere vann en hun sikkert er vant med, men det går jo an å prøve.

 

Om hun skal sitte i sanden kan det være lurt å ha på badebleie eller vanlig bleie og evt noe annet utenpå for å unngå sand i stumpen.. Det er ikke noe særlig.

 

 

Skrevet

Får legge til at Snulla på to uker og meg selv holdt oss på land.

 

(Bare sånn så ingen tror det har rablet helt for meg, hihi..)

 

Men Snuskerusken og pappaen og tanten og onkelen koste seg i vannet lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...