Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har aldri tenkt noe på dette egentlig... For første fødsel så gikk vannet, og andre fødsel startet med jevne rier, men jeg hadde ikke hørt om dette med slimproppen... Men nå lurer jeg på hvordan denne ser ut? Var nemlig på do en dag i forrige uke og når jeg tørka meg så "hang" d på en slimklump på papiret... bare en sånn enkel, liten rund klump med utflod farge... (beklager detaljene)... ikke noe blodspor eller noe.. Kan dette være slimproppen? Er tredjegangsfødende men har ikke kjent noe antydninger ennå til at babyen er på tur..
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Den ser nesten ut som en sopp, med "tråder" som brennmaneten Omtrent i størrelse med lillefingeren, bare tjukkere. Også har den litt brunt i seg. Litt ekkelt.. så den da vannet gikk i do ved min første fødsel.
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Min såg ut som ein diger snørrklump, ikkje slik som den gul/kvite klumpete utfloden, men ein større blank klump som var meir "slimete" i konsistensen enn utflod. Hadde ikkje blodspor i min, men det er ikkje sikkert heile proppen går med ein gong.
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Min gikk i går.. Jeg visste heller ikke hvordan den så ut på forhånd, men var ikke i tvil da egentlig. En gedigen "snørrklump" ja... Hadde ikke noe blodspor, men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå