white lady Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Jeg vil så gjerne få tatt anti-permanent for å fikse frisyren, tok vanlig permanent (krøller) for et halvt års tid siden, og vil få slettet de ut, pluss glattet resten av håret som jeg har fall i. Nå har jeg fått høre at pga hormoner under graviditeten så er det en mulighet for at anti-permanenten ikke vil "virke", og da er jo de pengene bortkastet... Jeg har lest om andre gravide som har opplevd at håret har forandret seg under graviditeten, en annen farge, krøller, etc. Men håret mitt er fremdeles det samme... Noen som har erfaringer med dette? Og hyl for all del ut hvis permanenten av en eller annen grunn skulle være skadelig for fosteret- har jo hørt at man ikke skal farge håret når man er gravid pga noen stoffer i hårfargen, så det kunne jo tenkes at det samme gjaldt ved permanent...
<3 Mamma til 3 <3 Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Jeg er i uke 22 og tok nylig bølge permanent. Frisøren sa ifra at resultatet kunne bli noe annderledes (enten mer eller mindre bølgete) Jeg fikk et fint resultat hvertfall. men aner ikke hvordan det blir med anti...
white lady Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 Takk for svar, regner med at prosessen er det samme og at de bruker de samme produktene. Det jeg har funnet ut nå er at anti permanent ikke gir helt glatt hår, mens straight n shine derimot glatter håret helt ut...nå må jeg bare finne ut hvor i Oslo de utfører sånt. Noen som vet?
MissBenz Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Jeg skal på ferie snart og ta anti-perm som vanlig, så vi får se om resultatet blir like bra som før..
MissBenz Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Dessuten så betaler jeg bare 110 kr, og det varer i et år =)
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Straight and shine er mye bedre:)har tatt d 2ganger..kjempebra resultat..gjør d på de fleste salonger:)
white lady Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2007 MizzLiza, hvilke salonger har du tatt det? Pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå