solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 var mye skriverier om at Foreningen for krybbedød hadde ringerunde til gravide og nybakte foreldre i våres.. jeg fik flere telefoner på kort tid mens jeg var gravid med minsten og med storebror. Nå har de jommen begynt å ringe igjen, lillegutt er 6 uker... Er det flere enn meg som opplever dette????
så var vi 4 Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 De ringte meg rett før og rett etter at Martin ble født. Nå har jeg ikke hørt fra de på ett år, men det er vel heeeelt sikkert tilfeldig...
Dotten Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Nope. Har aldri fått telefon fra dem. Men har hatt hemmelig nummer, og reservert meg fra dette nå, da jeg ikke "gidder" å ha hemmelig nummer lenger Men de må jo bare ringe. Penger får de ikke. Sånn vil jeg velge selv. Ev. ta kontakt selv osv. Gir aldri penger over telefon!!!!!!!!
Harehopp Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 jeg også fikk tlf om krybbedød når jeg gikk gravid, synes d er helt upassende å ringe slik de gjør jeg,, argh,, jeg ble i hvertfall både sinna å deppa når de ringte,,, de ringte på nytt rett etter tuppa mi ble født,,, d er d siste man vil høre om i den tia,,, Har hørt fra flere gravide venninner at de er blitt oppringt,,, Så jeg tror nok ikke d er tilfeldig at de ringer gravide og nybakte foreldre næi,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå