Gå til innhold

MIDDAG!! :-) Hva skal dere ha?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på noe godt...

 

har dilla på taco om dagen, men det er mannen min kjempelei av:P

 

Hva skal dere ha til middag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøttkaker m/potet, saus og grønnsaker

Skrevet

Martin skal ha kokt sei, potet og grønnsaker. Og jeg skal ha stekt sei med potet og rømmesaus. mmmmmmmmmm

Skrevet

Tror det blir hjemmelaget pizza idag. Handlet inn på lørdag, men været har vært så fint at vi bare har grillet:)

Skrevet

i dag tror jeg d blir kjøttdeig i tomatsaus å spagetti..

Skrevet

Koldtbordrester :D NAM

Skrevet

siden jeg er blakk og lønningsdag ikke er før i morgen, så blir det wienerpølser, det hadde jeg i fryseren

Skrevet

Wienerpølser her også (+lompe, potetsalat osv), raskt og enkelt idag.

Skrevet

Vi solgte tmta våri dag,så v har nettopp vært i kontraktsmøte, og sambo er å hjelper en kamerat, så blir tomatsuppe på oss med pølse og makkaroni når han kommer hjem :-)

Gjest otilie79;)
Skrevet

Vi hadde Bali Kyllinggryte med svinekjøtt i stedet for kylling, ris og baguetter:o) Namm namm:)

Skrevet

Sånn pasta i pose med tomatsaus.

 

Ikke så veldig avansert akkurat, men orket ikke å styre så veldig i dag.

Venter på lønning og. ;)

Skrevet

Jeg skal grille ørretfilet i folie sammen med grønnsaker. Og så skal jeg ha ovnsbakte nypoteter med olje og grovsalt på. Og til slutt en liten rømmeklatt ved siden :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...