Lukkelukken og bebibror Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 ...hvor tidlig kan man høre den? Skal en tur på legevakten i dag fordi jeg er så bekymret over at noe er galt, men er kanskje ikke noe vits om de ikke kan høre hjertelyden likevel? Er 11 + 4
"husmor"med lille Nora Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 eg fikk høre hjertelydn for første gang i uke 15. eg var hos legen i uke 13 og men de ville ikke høre etter den for å ikke skremme meg, legen min sa at de kunne høre den fra ca uke 14. noen litt senere enn andre.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 Hmmm, så de kan ikke høre den i det hele tatt i uke 11? Jeg er så redd for at det er noe galt, har hatt den følelsen siden i går. Kan de se noe på UL da?
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Hei! De kan fint se bebisen din på ul, men er usikker på om de må ta innvendig ul, for det er ikke sikkert at livmoren din har kommet opp av bekkenet enda. Dette er grunnen til at de ikke kan høre hjertelyden så tidlig, da apparatene de har ikke er så fintfølende at de klarer å finne hjertelyden når bebisen ligger langt inne i magen enda. Men på ul kan de se hjerte og om det er bevegelse. Du får ha lykke til da.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2007 Takk takk Håper bare at jeg kan se den da, jeg er så bekymret
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 JM min sa at d tidligste hun hadde hørt hjertelyden var i uke 11, men d hadde kun skjedd en eneste gang i hennes karriere...så d er nok ikke vanlig nei...hørte lyde første gang i uke 16 jeg da... Men hva som får deg til å tro at noe er galt?? Har du blødd eller noe, eller bare generellt bekymret? Uansett ikke kjekt å gå å bekymre seg...
Lukkelukken og bebibror Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2007 Nei, jeg har liksom INGEN symptomer! Hehe Var litt kvalm i begynnelsen, og vondt i puppene, men ikke noe sånn spes mer Men som noen andre her inne sier, så kan de vel se hjertet, og da er det vel greit Om de har UL på legevakten i Moss da, det håper jeg
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 hei! da er du en av de heldige som har første delen av svangerskapet uten symtomer. Kroppen din har sikkert bare vent seg til hormonene i kroppen. ta deg en tur til legen du, så blir du kvitt bekymringen dine. Lyke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå