Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Her var den det! =) Vi sleit lenge før spira satt!
<3LillePrins<3 Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 nei, men like velkommen og elsket allikevel
"husmor"med lille Nora Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 nei ikke planlagt i det heile tatt. men den er mer enn velkommen nå
liin Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Ja, var planlagt en god stund i teorien, og satt med en gang når det ble praksis...
dårligfantasi Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 planlagt at vi ville ha , og bestemt oss for at vi skulle begynne og prøve.. men lite visste vi da at jeg allerede var gravid, hehe
4blågutteøyne Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Absolutt ikke, tenkte vi skulle få til en i løpet av 2008, men det blir i desember 2007 gitt!!!!!! Gutten våres(13mnd) kom også som ett lyn fra klar himmel hehe Huff...ja...noen blir gravide av å bare tørke trusene sine ved siden av hverandre..mens andre desverre må slite masse...
Teltpluggen Skrevet 11. juni 2007 #9 Skrevet 11. juni 2007 Det var planlagt her! Prøvde bare i 3 måneder før spira satt, etter en MA i desember:)
Minigull07/11 Skrevet 11. juni 2007 #10 Skrevet 11. juni 2007 Planlagt ja! Følte at tiden var inne nå... Og kun 3 md etter jeg sluttet med p-pillen!
Tigermor. Skrevet 11. juni 2007 #11 Skrevet 11. juni 2007 Var planlagt her også ja...har jo en gutt på 4år ifra før og følte at det var på tide med småsøsken =) Spira satt i 2pp =)
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 11. juni 2007 #13 Skrevet 11. juni 2007 Både ja og nei. Jeg har hele tiden hatt lyst på 3 barn og vi har tvillinger som er 1 år om 2 dager. Men mannen min har liksom ikke hatt lyst på 1 til ihvertfall ikke enda. (trodde jeg da) Men det jeg ikke viste var hat han hadde lyst, men han ville ikke si det til meg fordi han var redd jeg skullel bli skikkelig stressa. Jeg hadde jo brukt nesten 3 år (ink. SA og MA) og etter det fikk jeg vite at jeg ikke kunne bli gravid uten hjelp. (det er derfor vi sitter her med 2 skjønne barn) så jeg tror han tenkte at ja det her kommer til å ta år og dag. Det gjorde det IKKE! he he. Ble ganske sjokka når vi fikk vite at jeg var gravid ja.... Hun er selvfølgelig VELDIG velkommen.
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 11. juni 2007 #14 Skrevet 11. juni 2007 Langt fra planlagt i jobbskifte, eksamenstid og flytting mellom to store byer, men hei...livet er fullt av overraskelser, så vi gleder oss vi
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #15 Skrevet 11. juni 2007 langt ifra planlagt, da forholdet var ganske nytt. men nå kunne jeg ikke tenkt meg noe annet den er hjertelig velkommen av både mor og far
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #16 Skrevet 11. juni 2007 nei overhode ikke planlagt. nytt fohold, vi hadde diskutert dette på forhånd, siden han ikke har barn. At jeg vil ikke ha flere barn. Har jo to store fra tidligere. Men hva skjer.. jo litt uforsiktg og vips så har befruktningen skjedd. Og nå er minsten kjærlig ventet av både far og mor.
gep68 har fått jenta:-) Skrevet 11. juni 2007 #18 Skrevet 11. juni 2007 Niks det var den ikke. Ble gravid med pillen men nå gleder vi oss.
lillemor og lillebror Skrevet 11. juni 2007 #19 Skrevet 11. juni 2007 nei, ikke planlagt.. Men vi gleder oss noe ufattelig mye:)
Hildepilde Skrevet 11. juni 2007 #20 Skrevet 11. juni 2007 Ja veldi planlagt, og d ble med en gang jeg slutta me pillen Så lilletupp på 1 år og 4mnd blir storesøster i sept.
nr3 i september Skrevet 11. juni 2007 #21 Skrevet 11. juni 2007 Var ikke planlagt..glemte pillene mine hjemme da jeg dro på juleferie og vi var litt uforsiktige etter en kveld på byen =) MEN den kunne ikke vært mer velkommen og ønsket enn den er, vi gleder oss alle sammen =))
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 11. juni 2007 #22 Skrevet 11. juni 2007 Veldig planlagt.. 4 år med testing og prøving på egenhånd, før prøverør nummer 2 nådde målet. Denne er veldig velkommen.
Maren-mi Skrevet 11. juni 2007 #23 Skrevet 11. juni 2007 her også veldig planlagt. Vi drev på i nesten 2 år, før den satt. var desverre innom 3 SA på rad før den satt.... er lykkelig gravid i 26+2
Ioren Skrevet 11. juni 2007 #24 Skrevet 11. juni 2007 Ikke planlagt for en femmer her gitt... Skulle liksom vente til samboeren min var ferdig på skolen om 1 år vi, meeen; neida =P
Sistah*G07*J09* Skrevet 11. juni 2007 #25 Skrevet 11. juni 2007 Sånn passe planlagt..... Hadde bare bestemt oss for at nå var det greit visst det kom... Hadde ikke akkurat regna med at det skulle sitte på første eggløsning Men slik ble det nå, å nå gleder vi oss fælt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå