nurket4a Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Skal være forlover i sommer til venninna min, og aner ikke hva jeg skal gi de i gave. Vil liksom finne på noe helt spesielt som ingen andre kommer på... Noen gode forslag???
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Hei! Det spørs litt hvordan de har det. Min venninne giftet seg noen mnd etter at hun hadde fått tvillinger. De var i grunnen begge sliten og hadde lite penger. Så de hadde bestemt seg for å ta bryllupsnatten hjemme for å spare penger. Vi gikk sammen en venninnegjeng, bestilte svite med forkost på sengen og en times masasje på rommet for begge to dagen etterpå og ekstra tid før utsjekking. barnevakt hadde vi selvfølgelig ordnet og moren til venninnen min hadde vært hjemme å pakket en bag med klær til dem. hun ble paff da jeg skulle kjøre dem hjem den kvelden, hun trodde at jeg skulle kjøre dem hjem og hente barna deres. Men neida, der bar det rett på hotell i sentrum. jeg fulgte dem opp til rommet, siden hun trengte litt hjelp med slepet og brudekjolen. hun stod med tårer i øynene når hun åpnet døren til rommet der sengen var pyntet med roser og levende lys på rommet. I ettertid har hun sagt flere ganger at denne presangen husker hun best av dem alle. det var det de trengte den gangen. Dagen etter hente jeg dem og begge kom ut fra hotellet med et stort smil rundt munnen. i ettertid fikk de en ramme med bilde av rommet, nøkkelkort som hørte til hotellet og noen ord fra oss vennegjengen med underskrift fra alle,
nurket4a Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 Så flott gave. Men det er allerede noen som har ordnet med overnatting til dem...
Fabelaktiv Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 arrangering av utdrikningslaget er jo en del av gaven da.. spess hvis du ender opp med å betale litt mer enn de andre.. ellers så er det jo tanken som teller håper jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå