Gjest Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Heisann Vi har to jenter fra før og venter nå nr 3 Jentene våre heter june og maren .men nr tre er jeg litt usikker på Lene eller stine. Hva synes dere passer best med maren og june???
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Kjenner faktisk et søskenpar som heter Maren og Lene... Synes både Lene og Stine passer fint sammen m de navnene til jentene du har fra før jeg
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 jeg heter June..hehe og syns Stine er fint;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå