Gå til innhold

Angående barnehageplass fra august

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått tilbud om plass og har takket ja.

Vil vi få brev i posten om at vi kan komme på besøk?

eller burde jeg ringe barnehagen selv å høre?

lyst å se hvordan det er der, selv om vi allerede har vært å smugtitta i vinduene :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden vi nå er kommet så pass langt ut i juni ville jeg ringt hvis du tenkte å komme på besøk før dere starter med innkjøring. :o)

Skrevet

Hadde jo vært greit å snakka med barnehagen før barnehagestart for å vite litt om rutiner osv som dem har der nede og om det eventuelt er noe vi burde ha osv..

Skrevet

Her pleier de å sende ut brev om besøk osv når de har fått fordelt alle plassene og det er kommet inn svar fra alle. Kan jo hende de fortsatt holder på......

Jeg ville nok ringt dersom jeg ikke hadde hørt noe innen denne ua var omme. Mange går jo ut i ferie rundt st.hans

Skrevet

jeg har fått inn min lille prins på 13mnd.fra høsten og vi er bedt på besøk i barnehagen til torsdag,vi fikk brev i posten.jeg ville kontaktet dem og spurt, for her er i allefall barnehagen stengt i hele juli og da er det ikke mange ukene og gjøre det på.

skulle vært unødvendig og ringe selv,det skal jo være en posetiv start for både barn og foreldre og man blir jo litt negativ når mann må etterlyse besøkstid.

Skrevet

Vi skal også starte i august. Ringte dit forrige uke. Vi skal snart ha foreldremøte, men det var bare vi kom innom når som helst. Men sikkert lurt å ringe før du drar. Så er dere sikkert like velkomne som vi var

Skrevet

sun og lille my -

Ja det er kansje lurt å ringe åsså om man kan komme så ringer man før man kommer ja.. :D Vi er nermeste nabo til barnehagen så jeg kunne nesten ropa bort hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...