mamma06og 10 Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 har en sønn på 7 mnd som i det siste ikke har spist noe serlig, det han har spist har kommet ut i bleia å nesten helt tørre bleier hver dag de siste 3 dagene. Men i dag kastet han opp, noe skikkelig og, heile meg, heile bestemor å heile seg selv. Alt var bare spy. Etter på så spydde han slim å brakk seg mange ganger. Nå har han spist en skål med grøt å drukket litt vann, men raper å spyr litt slim enda. Noen som har opplevd lignene ? hva hadde dere gjort ?
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Tar han ikke til seg væske og har tørre bleier samt kaster opp er det alvorlig, de blir veldig fort uttørka. Jeg ville gått til lege med ham, har selv havna på sykehus med uttørka baby for å få intravenøs væske.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Stakar liten, er nok omgangssyken da... Kjøp gem-pulver på apoteket, det er det eneste som binder magen...
mamma06og 10 Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2007 oki, takker for svar. skal til legen nå klokken halv 3. får heilt vondt av han stakkar liten
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 På vei hjem så kjøper du gem, det var redningen vår da minsten var slik på samme alder, ellers hadde det blitt sykehusopphold...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå