Gå til innhold

trenger noen svar.... fort


Anbefalte innlegg

Skrevet

har en sønn på 7 mnd som i det siste ikke har spist noe serlig, det han har spist har kommet ut i bleia å nesten helt tørre bleier hver dag de siste 3 dagene. Men i dag kastet han opp, noe skikkelig og, heile meg, heile bestemor å heile seg selv. Alt var bare spy. Etter på så spydde han slim å brakk seg mange ganger. Nå har han spist en skål med grøt å drukket litt vann, men raper å spyr litt slim enda.

 

Noen som har opplevd lignene ? hva hadde dere gjort ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter..... svar da

Skrevet

Tar han ikke til seg væske og har tørre bleier samt kaster opp er det alvorlig, de blir veldig fort uttørka. Jeg ville gått til lege med ham, har selv havna på sykehus med uttørka baby for å få intravenøs væske.

Skrevet

Stakar liten, er nok omgangssyken da... Kjøp gem-pulver på apoteket, det er det eneste som binder magen...

Skrevet

oki, takker for svar. skal til legen nå klokken halv 3. får heilt vondt av han stakkar liten

Skrevet

På vei hjem så kjøper du gem, det var redningen vår da minsten var slik på samme alder, ellers hadde det blitt sykehusopphold...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...