Gå til innhold

jenta mi har eggehvite allergi :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

jaja.. fikk vite det no..

noen som her erfaringer om det??

vet ikke kva eg skal gjøre..

skal prate med en lege snart da og få vite meir..

.......sukk......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk også påvist det da mini var ganske liten, 9-10 mnd kansje.

Men hun kunne spise mat med egg i, men ikke bare egg. Vet ikke hvordan det er med din?

 

Så for oss gikk det veldig bra, var bare å ikke gi henne brt egg:) Legen sa at det er vist veldig vanlig. At de kan spise egg i maten, men ikke rene egg.

 

Nå er hun 2 år og eggehvite allergien er borte:) Dette sa legen r veldig vanlig, at de vokser det av seg ganske fort.

 

Vi skulle etter 6 mnd fra hun fikk påvist allergien, prøve forsiktig med å gi henne litt egg siden det som regel forsvant av seg selv.

 

Det som ofte er med eggehvite allergi er at hvis man får det, vil barnet sannsynligvis bli allergisk mot noe annet når det blir litt større.

 

Så minien vår har nå fått erstatten den allergin med pollen allergi:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...