Gå til innhold

Bading i sjø og innsjø

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen fortelle meg hvorfor vi ikke skal bade i sjø/innsjø? Ser at det er mange som har spurt om dette om dagen ( forstålig i varmen) Jeg bare lurer for dette var ikke jeg klar over, og jeg har badet masse ( og badet masse i forrige svangerskap) Hvorfor skal vi skifte med en gang etterpå? Jeg pleier jo å soltørke meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har spurt både lege og jordmor om bading, og det var helt greit sa begge to. Så jeg bader og koser meg :) har lest om flere her inne som også har fått beskjed om at det bare er å bade. Så tror nok du bare kan gjöre det da! Det eneste de sa var at man skal holde seg unna hvis vannet har gått.

Det med å skifte med en gang vet jeg ikke noe om ... jeg gjör ikke det, ligger jo og soltörker (som deg) og da törker jeg fort synes jeg iallfall.

Skrevet

Samme her. Storkoser meg i varmen, ved stranden, men bytter ikke etter bad.... Har aldri gjort det før heller, untatt hvis jeg skal kjøre hjem rett etter badet. Da er det litt praktisk med tørre "benklær" iallefall :o)

Er vel noe med fare for blærekatarr/ UVI, kanskje?? Og evt infeksjoner, særlig hvis man har åpning, noe noen kan ha litt uti svangerskapet...

Men jeg fortsetter som før jeg da, er så pes, og slangemenneskekrav uten like å bytte om bikini på ei offentlig strand..... Hånduken dekker ikke mye lenger...

Må innrømme at jeg ALLTID bytter på lillejenta da, hvorfor jeg gjør det vet jeg ikke, men har nå blitt sånn....

Skrevet

Har ikke tenkt på dette med blærekatar, men er nok noe i det. (Ikke så farlig for meg jeg har aldri hatt det,bank i bordet) Og jeg skifter alltid på snuppa jeg og, helst rett etter bading litt underbevist at hun ikke skal gå og fryse med vått badetøy på.

Jeg kommer til å fortsette å bade og kose meg for jeg har ikke hørt noe om det fra lege eller jordmor, ble bare så nysgjerrig da jeg så spm her ang bading.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...