Gjest Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Visning på lørdag, gleder meg... håper bare ikke det ligger kdt i hovedveien som det forrige vi så på Vil ha eget hus! Ingen naboer! Ikke dele vegg med sure kattehatere lenger...:/
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Ja, det gjør nok det:) Vil fortsette å kjempe og satse for oss og familien vår. Det går opp og det går ned... nå nådde vi bunnen og da er det bare en vei igjen, nemlig oppover:)
Lavendel*06*10* Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Masse lykke til ! Mulig jeg har tatt over problemene dine.. hehe.. :/
Twintipp og himmelblå Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Åååhh, blir så nysjerrig når noen nevner hus etc. he he:o)) Vi har sett i over et halvt år vi, ingen napp enda:-(
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Uffda, det høres ikke bra ut:( Men jeg bytter ikke tilbake altså! ;-) Lykke til til deg også, håper dere finner ut av det.
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Vi ser litt sporadisk og i går så dukket det opp et på finn.no som vi likte. Men det kommer jo an på om det er barn i nabolaget på samme alder og hvor usjenert det ligger i forhold til veien. Her vi bor nå er det ingen gjennomgangstrafikk og langt til hovedveien, ungene og kattene kan fritt leke ute. Selv om vi deler vegger med sure naboer og bare har en liten hageflekk, så bytter jeg ikke bort den tryggheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå