Gå til innhold

Han vil ha mat hele tiden..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Idenne varmen synset jeg ikke att minigitt gjør noe ennet enn å spise.

Er jo klart att han blir tørst også.

 

Men det er jo så slitsomt om natta.

Han spiser hver halvannet time.

På dagen og kvelden går det,men er så litsomt på natta.

Jeg får jo aldri sovet ut..

Slitsomt

Gjør deres små det også`?

Han er 2 mnd.

Normalt så har han spist bare 2 ganger om natta..

Men nå er det jo 5-6 ganger.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være kombinert med økedøgn? Sikker på du har nok melk? Prøv å vend han til med å like vann. Kan være ganske leskene med bare 5-10 ml vann i ny og ne..

Skrevet

Her spiser han 1 til 2 ganger om natta. Lillegutt er 9 uker. Skjønner det er slitsomt når det blir så ofte. Enten er det økedøgn, eller så kan det jo være denne varmen som gjør det. Han er tørst rett og slett. Helsesøster sa det at de vil ha pupp oftere nå som det er varmt. Og at vi skal gi de pupp oftere. Det går nok over snart skal du se.

 

For lillegutt sin del håper jeg det blir litt mindre varmt snart. Holder med 25 grader. Jeg også sliter i denne varmen. Etter fødselen svetter jeg som en gris :-).

Skrevet

Har vært slik i 4-5 dager nå,så tror ikke det er økedøgn..

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...