sinil Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 jeg prøver og begrense meg men ikke lett,mine 2 prinser har alt for mye,det er jo så mye fint .....jeg bare må ha.er det fler som meg.og masse jeg faller for er merkeklær og det blir jo veldig dyrt.
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Sønnen min på 2år, kjøpte jeg veldig mye til frem til han var 1år. Etter det har han arvet kjempemye fint av sønnen til venninna mi! Jeg kjøper jo selvfølgelig en del inne i mellom da! Når jeg faller for noe! Dattera mi har desverre ingen å arve etter (annet enn storebror), så henne blir det en del kjøp til ja... Men prøver igrunn å begrense meg der og!
selfangerkjerringa Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Minimais gulper og sikler en del, så vi må faktisk ha en del skift til henne. Dessuten er det ikke sånn her jeg bor at det bare er sommervær om sommeren, derfor må vi ha ganske mye forskjellige klær som dekker enhver værtype. Prøver å kjøpe så billig som mulig, har ikke råd til merkeklær dessverre. Liker ikke å kjøpe brukt, er ikke overbegeistra for arveklær heller, men bruker jo selvsagt eldstejenta sine klær til mini når de er brukanes.
♥Snulder Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Jupp... kjøper aaaalt for mye klær.....! Vi var i København sist uke, i ett av kjøpesentrene der har de en hel etasje med barneklær. Mor gikk berserk i Okker-Gokker avdelingen.... Men pyttsann... jeg bruker jo knapt penger på klær til meg selv ;=)
Twintipp og himmelblå Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Ja, det gjør jeg.. Bretter klær til for en hel arme, og skuffene bugner over.. Men, skal fortsatt kjøpe sommerklær, hi hi.. Ikke så myyye av det. Elsker å handle til Mossa mi:o)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Nei...husker ikke sist gang jeg kjøpte noe til henne. Men det var slik at vi kjøpte store størrelser da hun var i magen, så hun bruker disse. Ellers har vi masse arveklær, og en del mamma'n min har kjøpt.
sinil Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2007 i københavn var jeg i vinter også.er det ikke mye lekkert barnetøy i det senteret.en hel etasje. kjempe flott og praktisk,noe til og etterligne her hjemme.jeg må innrømme jeg gikk amokk jeg også......mannen min fikk helt spader da jeg dro visaen for 6000 i barne klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå