Gå til innhold

aaaarrrrrrrgggggghhhhhhh- SKEIDAR

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det an å være så utrolig klønete som Skeidar? HVER gang jeg skal kjøpe noe derfra, mangler det en del, eller den kommer ikke, eller den kommer, men har blitt solgt igjen...

I dag har jeg tatt fri fra jobb for å montere høyseng fra Stompa med sånn pult under. Den ble bestilt for to uker siden, og jeg kontrollsjekka i dag at den var på lager. Men idet vi (han på Skeidar og jeg) laster oppi tilhengeren min, ser jeg at det står "bein til TV-hylle" på en eske, og "TV-hylle" på en annen. De har registrert feil når eskene kom til butikken, så det blir ikke noe seng i bursdagsgave til han som blir 5 om 3 dager..... (Og SOM jeg måtte jobbe for å få dem til å skjønne at det var feil esker,- som forøvrig var merka med mitt etternavn, men slettes ikke mitt fornavn)

Grrrrrr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal love deg at du er ikke den eneste som har trøbbel med skeidar! Gidder ikke å ta en LANG historie her, men makan til uprofesjonelle folk har jeg aldri vært borti. Å så mange løgner tror jeg aldri jeg har fått servert på så kort tid heller. Rett å slett lystløgnere må di være. Hadde jeg hatt orket hadde jeg kontaktet forbrukerrådet, men nå er det for sent.

Er ikke sikkert alle skeidar butikkene er slik da, men på Skeidar på kvadrat har både jeg, søsteren min og en veninne hatt store problemer med. Handler ikke for en krone til i den butikken.

Skrevet

Helt enig,,, makan til rot d er der...

Skulle kjøpe sofa å to reclinere vi... Å ble forsikret at d hadde de på lager... :) Vi betalte for varene å skulle hente varene på vareutl. Endelig ny sofa... :) å godstoler..

Men når vi kom dit hadde de kun en stol igjen.. phu,, gjett om vi ble irriterte da.. måtte vente i flere mnd på den ene stolen,,,

har enda ikke fådd den,,,

Nei skeidar ligger tynt an her i gården ja,,, er ikke første gang vi har hadd problem der næi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...