Gå til innhold

noen som har en sjømann?


Anbefalte innlegg

Skrevet

(samme som småtroll 0- 1 år)

hvordan gjør dere det med pappa-permisjonen?

min mann skal ta permisjon på frituren sin, da får han dobbelt opp med penger. men er det noen som vet hvordan min permisjon blir da? kan jeg få betaling i tillegg eller blir permisjonen min forlenget????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ikke perm.penger i den tiden han gjør det, da må du enten ta ut ferie eller jobbe i den tiden.. Min mann gjorde det ogå sånn, tok ut pappaperm på fri. Han er fisker. :-)

Skrevet

Min mann jobber også offshore, skal ta permen i friperioder. Jeg har verken ferie eller jobb å gå til. kan jeg da melde meg arbeidsledig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...