Philippa=) Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 (samme som småtroll 0- 1 år) hvordan gjør dere det med pappa-permisjonen? min mann skal ta permisjon på frituren sin, da får han dobbelt opp med penger. men er det noen som vet hvordan min permisjon blir da? kan jeg få betaling i tillegg eller blir permisjonen min forlenget????
*sola ღ Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Du får ikke perm.penger i den tiden han gjør det, da må du enten ta ut ferie eller jobbe i den tiden.. Min mann gjorde det ogå sånn, tok ut pappaperm på fri. Han er fisker. :-)
Evitamor Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Min mann jobber også offshore, skal ta permen i friperioder. Jeg har verken ferie eller jobb å gå til. kan jeg da melde meg arbeidsledig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå