Gå til innhold

Kan vi bade i sjøen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I går møtte jeg en vennine, og i denne varmen ble det snakk om å dra å bade... Da fortalte hun meg at jeg som gravid ikke burde bade i sjøen (jeg er i uke 27). Det har jeg aldri hørt om før...Stemmer dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 35 uker på vei og bader.....Ringte føden og de sa at så lenge jeg skiftet til tørt rett etter badet så gikk det fint. Men skal vel ikke bade hvis vannet er gått eller man har åpning i livmorhalsen. Du som bare er 27 uker på vei kan bare bade;)

Skrevet

jada, vi kan bade i sjøen.

vært mye snakk om det her inne i det siste, og så lenge vannet ditt ikke har gått, kan du bade.

 

men du skal være ekstra nøye med å skifte til tørt tøy etterpå, vaske deg godt når du kommer hjem, osv.

 

bad og kos deg! :)

 

(men ikke alene, i tilfelle blodtryksfall etc)

 

 

Skrevet

Vi kan bade:) Men ikke i innsjøer og småvann. Helst der hvor vannet har "fri flyt" sånn som i havet. Jm var veldig nøye på å fortelle oss det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...