@nne p@ l@nne Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Krangla med sambo i går så veggene bulte. Ikke noe alvorlig altså, men bare en liten utblåsning. Men han syntes vist det var unødvendig med diskusjon midt i fotball kampen og for sent etter den. Så vi var ikke akkurat bestiser når vi la oss i går. Herrelighet!! Han så til meg at hvis jeg ville krangle så kunne jeg vente til fotballkampen var ferdig :-( Min barnslige hevn for det, er å rett og slett ikke gjøre en dritt her i dag, så huset skal se nøyaktig slik ut som når han forlot det i morges (og det er IKKE et veldig pent syn). Og synd for han at husmorpliktene mine (som han tydeligvis mener jeg har) også innebærer å handle og lage middag. Ja, ja leit å komme sulten hjem fra jobb i dag ja! He, he jeg har spist opp alt brødet også for da må han dra seg ned på butikken hvis han skal ha noe. He, he han har en pose potetgull liggende i skuffen lurer på om jeg skal klemme masse på den slik at det blir bittebittesmå smule biter hvis han tyr til den som nød løsning. He,he,he Barnslig? JA Slemt? JA Deilig? JAAAAAAAAAA
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 hahahaha så jævli bra!!!!!!!!!!*flirer så det rister* Det der skal jeg å prøve visst vi har en krangel snart.............
@nne p@ l@nne Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2007 Merker at jeg straks blir litt bedre humør når jeg tenker på reaksjonen hans:-)
bellamamma Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 haha - det er noen dagen man rett og slett bare ikke gidder a vaere grei, har jeg funnet ut. Og det med a vente med a krangle til etter fotballkamp - den synes jeg var god du Kan jo hende a temperamentet hadde roet seg hos dere begge pa den tiden, men noen ganger er det greit med en utblasning Selv skal jeg legge meg og ta en liten hvil na. Vil vare utvilt til jeg henter poden i barnehagen senere. Skal ikke gjore noenting i huset idag, sa det sa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå