Gå til innhold

Kan vi bade i sjøen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I går møtte jeg en vennine, og i denne varmen ble det snakk om å dra å bade... Da fortalte hun meg at jeg som gravid ikke burde bade i sjøen. Det har jeg aldri hørt om før...Stemmer dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det har eg aldri hørt om. tror nok du kan bade så lenge du ikke har fått beskjed om noe annet. eg har vertfall badet mye!! ;) både i vann og sjø.

Skrevet

Jeg snakket med jordmor om dette med soling, bading osv. Hun sa at jeg kunne gjøre alt som før, og at det ikke var noe som helst fare for den lille at jeg tok en dukkert :) Skal til syden i 14 dager i september, da er jeg 28 uker på vei, og hun sa at utenom å passe på å spise bare helt gjennomstekt kjøtt, var det ikke noe annet jeg trengte å tenke på :) Bad med god samvittighet du :)

Skrevet

Jeg bader hvertfall masse nå når det er så varmt! Men begynte nå for noen dager siden da vannet ble varmere. Man skal helst ikke bade når det er for kaldt- tror man kan få kynnere da.

Tror bare det er bra å få kjølt seg ned!!

Skrevet

Badet under forrige graviditet - både i basseng og i sjøen (i Frankrike). Har allerede badet i år også. Har ikke hørt noe om at man skal holde seg unna sjøen som gravid.

 

Derimot var jeg en skikkelig pyse som ammende. Hadde kjempeskrekk for å få tette melkeganger i den kalde sjøen, så da vasset jeg bare til livet....

Skrevet

jeg har hvertfall badet to dager på rad nå, og håper på og få det til idag og .. det er jo så varmt.. ! hehe =) (er 26+2) jeg har også hørt at man kan fint bade :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...