mother to be :) Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 I går møtte jeg en vennine, og i denne varmen ble det snakk om å dra å bade... Da fortalte hun meg at jeg som gravid ikke burde bade i sjøen. Det har jeg aldri hørt om før...Stemmer dette?
"husmor"med lille Nora Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 det har eg aldri hørt om. tror nok du kan bade så lenge du ikke har fått beskjed om noe annet. eg har vertfall badet mye!! både i vann og sjø.
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Jeg snakket med jordmor om dette med soling, bading osv. Hun sa at jeg kunne gjøre alt som før, og at det ikke var noe som helst fare for den lille at jeg tok en dukkert Skal til syden i 14 dager i september, da er jeg 28 uker på vei, og hun sa at utenom å passe på å spise bare helt gjennomstekt kjøtt, var det ikke noe annet jeg trengte å tenke på Bad med god samvittighet du
gladfisk Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Jeg bader hvertfall masse nå når det er så varmt! Men begynte nå for noen dager siden da vannet ble varmere. Man skal helst ikke bade når det er for kaldt- tror man kan få kynnere da. Tror bare det er bra å få kjølt seg ned!!
Minimio Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Badet under forrige graviditet - både i basseng og i sjøen (i Frankrike). Har allerede badet i år også. Har ikke hørt noe om at man skal holde seg unna sjøen som gravid. Derimot var jeg en skikkelig pyse som ammende. Hadde kjempeskrekk for å få tette melkeganger i den kalde sjøen, så da vasset jeg bare til livet....
dårligfantasi Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 jeg har hvertfall badet to dager på rad nå, og håper på og få det til idag og .. det er jo så varmt.. ! hehe =) (er 26+2) jeg har også hørt at man kan fint bade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå