Gå til innhold

Løs mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver morgen ca den siste uken har jeg hatt veldig løs mage...Det ordner seg utover dagen, men er ganske plagsomt når det står på.

Flere som har det sånn? Er det tegn på noe som helst?

Det er ca 2,5 uke til termin....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ganske så normalt, har jeg forstått...

har det sånn selv. bortsett fra at hos meg kommer det mest om kvelden.

er en måte for kroppen å forberede seg på, men er så vidt jeg har forstått ikke et tegn på at nå skjer det noe snart, mer enda et av tegnene på at kroppen forbereder seg de siste ukene..

Skrevet

Mulig tarmene forberedere seg på noe ja:o)

Var løs i magen de to siste morgenene før fødsel, men knyttet det ikke til det da. Var først på sykehuset da jeg spurte etter klyster. Da spurte de om når jeg tømte meg sist, og konsistensen.. Da jeg fortalte om løs mage, så sa de at det var ofte kroppens måte å "rense" tarmene på før fødsel, eller at det var/er en følge av kramper(veer) i livmoren som gjør at tarmene tømmes.

Men nå kan jo evt varmen ha noe å si også da. Mange reagerer med løs mage på varme, uten at det er noe galt med maten men spiser av den grunn. Og som gravide så reagerer man kanskje enda raskere på ting man til vanlig ikke reagerer på..????

Lykke til iallefall:o)

Skrevet

Ja her er det også sånn:) Har vært plaget i en mnd ca, men det er ihvertfall bedre enn og ikke klare å gå på do! Hehe=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...