Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på UL om noen dager, da er jeg 12+3. Er det noen som har vært på UL i samme uke? Hva ser man, hvor stor er den lille spiren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er den lille ca 20 gram og 7 cm lang. De sier den ligner på ei lita reke :P Skal på UL i uke 13 jeg også, neste tirsdag. Gleder meg kjempemasse :) Lykke til :)

Skrevet

Jeg var i uke 10 og 11! :) Ser ut som en liten beby i uke 11 i hvertfall... :) Fikk fine bilder... :)

Skrevet

Da kan du glede deg. Jeg var på akkurat samme tidspunkt, plutselig var det en liten greie der som ligner mer og mer på en ordentlig baby. Du ser bein og armer, hender og føtter, ryggsøyle, hovedpulsåre og mer til. Min lille spire var 6,5 cm lang fra topp av hodet til rumpa. Den hikket og hikket og bevegde armene mye. Et utrolig syn.

Skrevet

jeg skal på torsdag og er dA 13+0,det jeg lurer å er om det er innvendig UL eller utenpå magen?

Skrevet

Så kult! Gleder meg masse til å se den lille spiren! :-)

Skrevet

glemte å si at jeg var på IL da jeg var 12+1 og da var alt eldig tydelig synes jeg,bare gled deg det er en utrolig fin opplevelse!

Skrevet

Jeg tok utenpå både uke 10 og 11... :) Men man få enda bedre bilder innvendig.. :)

Skrevet

Hei!

Jeg var på UL 12+3 og da så jeg veldig godt alt! Sparket som bare det, og kunne se fingre og tær klart. Jeg har lagt ut UL bildet på profilen min, så du kan jo se der om du vil.:)

Lykke til!!

Skrevet

Hvordan ser jeg bildet? Ikke så god på dette her :-)

Skrevet

Hei!

Gratulere med spiren din! :-)

Jeg var på utvidet UL da jeg gikk med min minste, fordi jeg fyllte 38 år det året babyen kom til.

Var på St Olavs i trondheim og ble kjempeoverrasket over å se at jo, det var et lite menneske der inne!

Trodde ikke det var såå tydelig!

Kunne telle til og med ribbeina , så tydelig så man babyen!

Og vet du hva, da jeg var på den ordinære UL i uke 18, så var det like tydelig som i uke 12+3! :-)

Lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...